Cursos gratuitos

Curso gratuito Criticism and Recognition in the Organisation

Duración: 100
8435402350514
Valoración: 4.5 /5 basada en 51 revisores

Adéntrate en la mejor formación en Criticism and Recognition in the Organisation, Anímese

cursos gratuitos

Ficha técnica del Curso Gratis

Lograrlo nunca había sido tan fácil: gracias a este CURSO GRATUITO online Criticism and Recognition in the Organisation, con la finalidad de access the importance of feedback, and develop positive attitudes to giving and receiving feedback identify the steps and key elements in the process of managing criticism and recognition identify the most useful tools and techniques at each step and in each situation access how the feedback has been delivered. As a result of completing the different units of the present module, the user will be able to manage feedback in a professional environment and take it as an advantage to self improvement.
Atrévete a convertirte en un experto en el ámbito de dirección y gestión empresarial, en el que aprenderás Criticism and Recognition in the Organisation. Criticism and Recognition in the Organisation está dirigido a managers, businessmen, business advisors and department chairs. Managers, businessmen, business advisors, coachers and department chairs. Managing criticism is quite an important part of Excellency. You can get competitive and improve your relationships though taking feedback for your own benefit.
Descubre nuevas opciones criticism. Criticism and Recognition in the Organisation aborda los siguientes objetivos: - access the importance of feedback, and develop positive attitudes to giving and receiving feedback - identify the steps and key elements in the process of managing criticism and recognition - identify the most useful tools and techniques at each step and in each situation - access how the feedback has been delivered.
¿Quieres aprender pero no sabes por dónde empezar? Desarrolla tus habilidades aprendiendo sobre: criticism, en el cual adquirirás los conocimientos y destrezas indispensables para convertirte en un experto en curso, feedback, criticism, recoginition y business. Este CURSO GRATUITO es en Inglés, tanto la información teórica como las evaluaciones. Entre el material entregado en este CURSO GRATUITO se adjunta un documento llamado Guía del Alumno dónde aparece un horario de tutorías telefónicas y una dirección de e-mail dónde podrá enviar sus consultas, dudas y ejercicios.

Para qué te prepara este curso subvencionado Curso gratuito Criticism and Recognition in the Organisation:

As a result of completing the different units of the present module, the user will be able to manage feedback in a professional environment and take it as an advantage to self improvement. This training will provide the student with useful tools and techniques for business communication.

A quién va dirigido:

Managers, businessmen, business advisors and department chairs

Objetivos de este curso subvencionado Curso gratuito Criticism and Recognition in the Organisation:

- Access the importance of feedback, and develop positive attitudes to giving and receiving feedback - Identify the steps and key elements in the process of managing criticism and recognition - Identify the most useful tools and techniques at each step and in each situation - Access how the feedback has been delivered

Salidas Laborales:

Managers, businessmen, business advisors, coachers and department chairs

 

Resumen:

Managing criticism is quite an important part of Excellency. You can get competitive and improve your relationships though taking feedback for your own benefit. This course will provide the key to definitely highlight and lead you to success.

Titulación:

Certificate issued by EUROINNOVA BUSINESS SCHOOL and approved by the Escuela Superior de Cualificaciones Profesionales

Metodología:

Este curso es en Inglés, tanto la información teórica como las evaluaciones. Entre el material entregado en este curso se adjunta un documento llamado Guía del Alumno dónde aparece un horario de tutorías telefónicas y una dirección de e-mail dónde podrá enviar sus consultas, dudas y ejercicios. La metodología a seguir es ir avanzando a lo largo del itinerario de aprendizaje online, que cuenta con una serie de temas y ejercicios. Para su evaluación, el alumno/a deberá completar todos los ejercicios propuestos en el curso. La titulación será remitida al alumno/a por correo una vez se haya comprobado que ha completado el itinerario de aprendizaje satisfactoriamente.

Temario:


  1. UNIT 1. PRESENTATION
  2. Title Screen
  3. Presentation
  4. Approach
  5. UNIT 2. PREPARING FEEDBACK
  6. Introduction
  7. Preparing feedback
  8. Preparing feedback. Planning
  9. Identify style of feedback
  10. Identify style when giving feedback
  11. Steps in the process of giving feedback
  12. UNIT 3. MANAGING FEEDBACK
  13. Introduction
  14. Calling a meeting
  15. Describe
  16. Listen
  17. Proposing alternatives, agreeing and thanking
  18. New challenges
  19. UNIT 4. REQUESTING AND RECEIVING FEEDBACK
  20. Introduction
  21. To support punitive
  22. Response to receiving feedback
  23. Response to other feedback
  24. According to the purpose
  25. Possible responses
  26. Guidelines for receiving feedback
  27. Request feedback
  28. Reconsider the request for feedback
  29. New challenges
  30. UNIT 5. BENEFITS OF FEEDBACK
  31. Introduction
  32. Effects
  33. Degree of benefit
  34. UNIT 6. FINAL PROJECT
Accede ahora a nuestros cursos y encuentra la más amplia variedad de cursos del mercado, este

curso gratuito le prepara para ser Managers, businessmen, business advisors, coachers and department chairs

. ¿A qué esperas para llevar a cabo tus proyectos personales?.

2 Comentarios

  1. 5 marzo, 2016    

    Muy buenos días

    Nos desearía encontrar unos cursos sobre Curso gratuito Criticism and Recognition in the Organisation.
    Sin más me despido

    • admin's Gravatar admin
      5 marzo, 2016    

      Muy buenas, si estás interesado en el curso, sólo tienes que rellenar el formulario para que te mandemos la información sobre éste. Gracias.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *