Curso gratuito Criticism and Recognition in the Organisation

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Curso 100% Bonificable si eres trabajador contratado en el régimen general y envías la documentación de matrícula (en el caso de ser estudiante, desempleado, autónomo, funcionario o jubilado puedes realizar este curso de forma parcialmente subvencionada)

Para qué te prepara:

As a result of completing the different units of the present module, the user will be able to manage feedback in a professional environment and take it as an advantage to self improvement. This training will provide the student with useful tools and techniques for business communication.

A quién va dirigido:

Managers, businessmen, business advisors and department chairs

Titulación:

Certificate issued by EUROINNOVA BUSINESS SCHOOL and approved by the Escuela Superior de Cualificaciones Profesionales

Objetivos:

- Access the importance of feedback, and develop positive attitudes to giving and receiving feedback - Identify the steps and key elements in the process of managing criticism and recognition - Identify the most useful tools and techniques at each step and in each situation - Access how the feedback has been delivered

Salidas Laborales:

Managers, businessmen, business advisors, coachers and department chairs

Resumen:

Managing criticism is quite an important part of Excellency. You can get competitive and improve your relationships though taking feedback for your own benefit. This course will provide the key to definitely highlight and lead you to success.

Metodología:

Este curso es en Inglés, tanto la información teórica como las evaluaciones. Entre el material entregado en este curso se adjunta un documento llamado Guía del Alumno dónde aparece un horario de tutorías telefónicas y una dirección de e-mail dónde podrá enviar sus consultas, dudas y ejercicios. La metodología a seguir es ir avanzando a lo largo del itinerario de aprendizaje online, que cuenta con una serie de temas y ejercicios. Para su evaluación, el alumno/a deberá completar todos los ejercicios propuestos en el curso. La titulación será remitida al alumno/a por correo una vez se haya comprobado que ha completado el itinerario de aprendizaje satisfactoriamente.

Temario:

  1. UNIT 1. PRESENTATION
  2. Title Screen
  3. Presentation
  4. Approach
  5. UNIT 2. PREPARING FEEDBACK
  6. Introduction
  7. Preparing feedback
  8. Preparing feedback. Planning
  9. Identify style of feedback
  10. Identify style when giving feedback
  11. Steps in the process of giving feedback
  12. UNIT 3. MANAGING FEEDBACK
  13. Introduction
  14. Calling a meeting
  15. Describe
  16. Listen
  17. Proposing alternatives, agreeing and thanking
  18. New challenges
  19. UNIT 4. REQUESTING AND RECEIVING FEEDBACK
  20. Introduction
  21. To support punitive
  22. Response to receiving feedback
  23. Response to other feedback
  24. According to the purpose
  25. Possible responses
  26. Guidelines for receiving feedback
  27. Request feedback
  28. Reconsider the request for feedback
  29. New challenges
  30. UNIT 5. BENEFITS OF FEEDBACK
  31. Introduction
  32. Effects
  33. Degree of benefit
  34. UNIT 6. FINAL PROJECT